اخبار

پروژه عایق های بلنکت آیروژل بر روی تجهیزات پتروشیمی

پروژه عایق های بلنکت آیروژل بر روی تجهیزات پتروشیمی

با توجه به ناترازی گاز، افزایش قیمت گاز طبیعی، افزایش سن تجهیزات پتروشیمی، و شروع حوادث ناشی از خوردگی زیر سطح عایق، وقوع گسترده نشتی‌ها، آتش‌سوزی‌ها و انفجارها در بخش‌های مختلف این صنایع، زمان آن رسیده که موضوع عایق و عایق‌کاری حرارتی و برودتی مورد بازنگری قرار گیرد.

فواید پروژه عایق های بلنکت آیروژل بر روی تجهیزات پتروشیمی

جلوگیری از اتلاف حرارت، جلوگیری از واکنش‌های مخرب مانند تشکیل کک و انسداد خطوط، جلوگیری از تاثیر نوسانات آب و هوا در کنترل فرایند، و غیره از فواید انتخاب عایق صحیح و عایق‌کاری حرفه‌ای بوده و عدم رعایت آن علاوه بر ایجاد مشکلات عدیده در موارد بالا، خوردگی زیر سطح عایق، نشتی، انفجار، استهلاک تجهیزات، آتش‌سوزی، آلودگی محیط‌زیست، Shut down ناگهانی و غیره را در پی خواهد داشت.

استفاده از عایق‌های آیروژل و جایگزینی آن با عایق‌های سنتی سرد و گرم، می‌تواند به طور قابل توجهی مشکلات بزرگ در زمینه انرژی و تولید این صنایع را حل کند و هزینه‌های بسیار زیادی را در طولانی مدت صرفه‌جویی کند.

پروژه عایق‌های بلنکت آیروژل شرکت پاکان آتیه نانو دانش بر روی تجهیزات واحد اتیلن دی کلراید پتروشیمی با هدف رفع مشکلات عدیده عایق‌های سنتی با فناوری بومی سازی شده و قیمت بسیار مناسب ایجاد گردیده است که شرکت پاکان آتیه نانودانش با همکاری شرکت مدیریت هم‌رسانی فناوری ایرانیان (شبکه تبادل فناوری) موفق به عقد قرارداد و تامین این مهم گشته است.

با توجه به نیازهای روزافزون صنایع پتروشیمی و اهمیت بهره‌وری و کارآیی در عملکرد آنها، ایجاد همکاری‌های مؤثر با شرکت‌های فناوری محور امری بسیار حیاتی است. شبکه تبادل فناوری به عنوان یکی از مدل‌های تجاری‌سازی فناوری، این امکان را فراهم می‌کند که نیازهای صنعت شناسایی شود و با برقراری ارتباط میان فناوران و شرکت‌های صنعتی، به بهبود فرآیندهای صنعتی و توسعه فناوری پاسخ داده شود.

پروژه عایق های بلنکت آیروژل بر روی تجهیزات پتروشیمی

پروژه عایق های بلنکت آیروژل بر روی تجهیزات پتروشیمی

نظر شما درباره پروژه عایق های بلنکت آیروژل بر روی تجهیزات پتروشیمی چیست؟ در صورتی که نظری درباره پروژه عایق های بلنکت آیروژل بر روی تجهیزات پتروشیمی موضوع دارید، خوشحال میشویم آن را با در میان بگذارید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید صفحه اینستاگرام شبکه تبادل فناوری را دنبال کنید تا از اطلاع رسانی آخرین اخبار مرتبط با شبکه تبادل فناوری باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *