نمایشگاه ها

حضور شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402

شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402

شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402

پنجمین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش از تاریخ 9 بهمن الی 11 بهمن 1402 برگزار خواهد شد. شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402 به شماره 104 حضور خواهد داشت.

شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402

شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402

معرفی نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش

پیرو نامگذاری سال 1398 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید به ابتکار شرکت بهاران تدبیر کیش و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) و بانک صادرات ایران سنگ بنای یکی از موثرترین رویداد های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بنا نهاده شد.

انتخاب جزیره کیش به دلیل موقعیت جغرافیای مناسب، دوری از مرکز و مشغولیت های مدیران و مسئولین کشور به منظور بهره برداری مناسب تر از حضور دست اندرکاران این حوزه و ایجاد تعاملات موثر تر بین مدیران و مشارکت کنندگان این رویداد گامی دیگر در راستای برگزاری یک رویداد عملیاتی بود.

سرانجام در بهمن ماه سال 1398 اولین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی توسط شرکت بهاران تدبیر کیش به عنوان یکی از بزرگترین برگزار کنندگان رویداد های محتوا محور و با محوریت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار گردید.

حضور بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی در مساحتی به وسعت ۱۸ هزار مترمربع، برگزاری ۱۷ نشست تخصصی با حضور مسئولان و دست اندرکاران هلدینگ خلیج فارس، مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازندگان تجهیزات صنعت پتروشیمی و شرکت های نوآور و دانش بنیان، برگزاری بیش از 250 جلسه از پیش هماهنگ شده بین مشارکت کنندگان و در نهایت عقد ۲۴ تفاهمنامه که عمده آنها به مرحله اجرا و تحویل سفارش مورد نظر رسید، بخشی از دستاوردهای این رویداد بزرگ در سال 98 بود.

در سال 1399 در راستای تحقق شعار جهش تولید و با توجه به کسب دستاوردهای افتخارآفرین در دوره اول برگزاری این رویداد و رضایتمندی مشارکت کنندگان، دومین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در بهمن ماه با مشارکت بیش از 200 شرکت در فضایی به وسعت 21000 مترمربع، برگزاری بیش از 40 نشست تخصصی، برگزاری بیش از 500 ملاقات تجاری و عقد بیش از 75 تفاهمنامه به ارزش بیش از 40 هزار میلیارد ریال یکی از موثرترین رویدادهای برگزار شده در سال 1399 بود و میتوان بزرگترین دستاورد افتخارآفرین برگزاری این رویداد را صرفه جویی های اقتصادی قابل توجه در اجرای طرح ها و بومی سازی صنعت پتروشیمی دانست.

سومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پترو پالایش با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش و با محورهایی نظیر: تولید قطعات و تجهیزات مواد شیمیایی و کاتالیست های صنعت پتروشیمی، انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و نوآور و… در تاریخ 2 لغایت 4 اسفندماه سال ۱۴۰۰ برگزار گردید.

حضور گسترده مجتمع های پتروشیمی، پالایش و پترو پالایشی، شرکت های دانش بنیان، سیستم بانکی و بازار سرمایه و تولید کنندگان فعال بخش خصوصی و هدف گذاری عقد بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تفاهمنامه، نوید بخش کسب دستاوردهای جدید و توسعه بیش از پیش صنعت ارزش آفرین پتروشیمی بود.

مشارکت بیش 326 شرکت، برگزاری 28 همایش جانبی و نشست تخصصی، پیش بینی برگزاری بیش از 700 جلسه B2B بین مشارکت کنندگان و مدیران و برنامه ریزی جهت عقد تفاهمنامه، حضور پر رنگ حوزه مالی و پولی در راستای تامین مالی پروژه ها و شرکت ها، اضافه شدن بخش پالایش و پترو پالایش در رویداد، حضور بسیاری از مدیران پتروشیمی های سراسر کشور جهت بازدید و مذاکره با شرکتها از جمله ویژگی های سومین دوره این رویداد بود.

چهارمین همایش و نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی از تاریخ 24 لغایت 26 بهمن ماه 1401 در جزیره کیش برگزار گردید

حضور تعداد بیش از 320 شرکت، برگزاری بیش از 36 نشست تخصصی و همایش جانبی ، عقد بیش از 180 تفاهمنامه به ارزش 200 هزار میلیارد ریال، حضور مسئولین و مقامات دولتی و دست اندرکاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کشور و برگزاری صدها جلسه رو در رو بین مدیران صنعت پتروشیمی و پالایش با تولید کنندگان داخلی و دانش بنیان ، بخشی از دستاوردهای این رویداد بزرگ بود.

شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402

حضور شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402

نظر شما درباره حضور شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402 چیست؟ در صورتی که نظری درباره حضور شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402 دارید، خوشحال میشویم آن را با در میان بگذارید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید صفحه اینستاگرام شبکه تبادل فناوری را دنبال کنید تا از اطلاع رسانی آخرین اخبار مرتبط با شبکه تبادل فناوری باخبر شوید. همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره حضور شبکه تبادل فناوری در نمایشگاه پتروشیمی کیش 1402 به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *