اخبار, بازدیدها

سروینو، میزبان شبکه تبادل فناوری

سروینو، میزبان شبکه تبادل فناوری

صبح امروز جلسه‌ای با حضور احسان ابراهیمی، مدیر اجرایی مرکز نوآوری و فناوری سروینو و سیدمحمد امین علوی، مدیرعامل شرکت مدیریت هم‌رسانی فناوری ایرانیان(شبکه تبادل فناوری)، در محل مرکز نوآوری و فناوری سروینو برگزار شد.

پیرامون جلسه سروینو و شبکه تبادل فناوری

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و فناوری سروینو، صبح امروز، چهارشنبه 30 خردادماه، جلسه‌ای با حضور احسان ابراهیمی، مدیر اجرایی مرکز نوآوری و فناوری سروینو و سیدمحمد امین علوی، مدیرعامل شرکت مدیریت هم‌رسانی فناوری ایرانیان(شبکه تبادل فناوری)، در محل مرکز نوآوری و فناوری سروینو در راستای توسعه همکاری‌های نوآورانه و تبادل دانش و تجربه در حوزه فناوری برگزار شد.

در این دیدار، دو طرف ضمن معرفی زمینه‌های فعالیت و دستاوردهای خود، در خصوص زمینه‌ همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف از جمله به هم رسانی اکوسیستم فناوری، ارائه تسهیلات و خدمات حمایتی به منظور تسریع در رشد و توسعه پروژه‌های تحقیقاتی، شبکه‌سازی و انتشار فراخوان و… به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین بنا شد طی همکاری‌ مشترک دو مجموعه در حوزه تامین اعتبار برای پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه بالادستی و زنجیره ارزش کاتالیست و در راستای تحقق قانون جهش تولید گام‌های موثری برداشته شود.

در پایان این دیدار، دو طرف بر ادامه همکاری‌ها و تعاملات فی‌مابین تاکید کردند و مقرر شد که تفاهم‌نامه‌ای در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک میان مرکز نوآوری و فناوری سروینو و شرکت مدیریت هم‌رسانی فناوری ایرانیان(شبکه تبادل فناوری) به امضا برسد و کارگروه‌هایی برای پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه تشکیل شود.

معرفی سروینو

شرکت نفت و گاز سرو به عنوان شرکت دانش بنیان، تولیدکننده و صادرکننده انواع کاتالیست های مورد استفاده در صنایع پتروشیمی، پالایش نفت و فولاد با هدف جذب نیروی انسانی نخبه، شکل دهی به هسته های دانشی و تقویت زیست بوم نوآوری، در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ورود به حوزه‌های نوآورانه اقدام به تشکیل مرکز نوآوری و فناوری سروینو با همکاری دانشگاه های تراز اول کشور نموده است.

نخستین قطب کاتالیست کشور در دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشکده مهندسی شیمی این دانشگاه در آزمایشگاه آقای دکتر مهران رضایی ایجاد گردید و در مسیر این رشد، نخستین مرکز نوآوری و فناوری میان رشته ای صنعت کاتالیست با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر شکل گرفت.

“سروینو” با حمایت از ایده های خلاق و نوآور و تجمیع کلیه‌ای نهادهای حوزه نوآوری در یک مجموعه، سعی در جذب، توسعه، توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی و نخبگان، توسعه کسب و کارهای نوپا، برندسازی و سرمایه گذاری خطرپذیر، کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق دارد.

لوگو سروینو

نظر شما پیرامون این جلسه و بازدید چیست؟ در صورتی که نظری پیرامون این موضوع دارید، خوشحال میشویم آن را با ما در میان بگذارید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید صفحه اینستاگرام شبکه تبادل فناوری را دنبال کنید تا از اطلاع رسانی آخرین اخبار مرتبط با شبکه تبادل فناوری باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *