رویدادها, نمایشگاه ها

حضور شبکه تبادل فناوری در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1402

بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1402

حضور شبکه تبادل فناوری در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1402 به همراه مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در پاویونی همراه با تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان دارای پروژه ساخت بار نوید به نتیجه رسیدن منویات مقام معظم رهبری در شعار سال با عنوان سال “مهار تورم و رشد تولید” خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه نفت و صنایع پایین دستی آن كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركت‌های توانمند دانش‌بنیان داخلی و شرکت های خارجی مشتاق بازار ایران در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شركت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

پیرامون حضور شبکه تبادل فناوری در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1402

در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت مدیریت مرکز اسناد و موزه های صنعت نفت و شرکت های ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادستی نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این پاویون برنامه چالش‌های فناوری و نوآوری شبکه تبادل فناوری با هدف اطلاع‌رسانی چالش‌های فعال در این حوزه و معرفی این برنامه به علاقمندان فناوری و نوآوری نیز حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1402

بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1402

نظر شما درباره حضور شبکه تبادل فناوری در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 1402 چیست؟ در صورتی که نظری درباره این موضوع دارید، خوشحال میشویم آن را با در میان بگذارید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید صفحه اینستاگرام شبکه تبادل فناوری را دنبال کنید تا از اطلاع رسانی آخرین اخبار مرتبط با شبکه تبادل فناوری باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *