اخبار, بازدیدها

بازدید شبکه تبادل فناوری از کارخانه شرکت صنایع غذایی به آرا(چاکلز)

بازدید شبکه تبادل فناوری از کارخانه شرکت صنایع غذایی به آرا(چاکلز)

در بازدید شبکه تبادل فناوری از کارخانه شرکت صنایع غذایی به آرا(چاکلز)، سرکار خانم مهندس سعیدی مدیر پروژه شبکه تبادل فناوری به همراه آقای مهندس یوسفیان کارگزار شبکه و با حضور سرکار خانم مهندس رمضانی مدیر بازرکانی و آقای احسنی مدیر فنی شرکت چاکلز برگزار شد.

شرکت به آرا در سال ۱۳۸۴ با سرمایه گذاری مشترک خارجی در زمینه تولید چیپس و اسنک با برند ( کرانچیپس ) تحت لیسانس شرکت لورنز آلمان فعالیت خود را آغاز نمود. لازم به ذکر است که شرکت لورنز با قدمتی ۱۲۰ ساله در تولید چیپس و اسنک در جهان یکی از معتبرترین تولید کنندگان این محصولات به شمار می‌رود که صادرات به ۸۱ کشور جهان و استقرار در ۵ کشور اروپایی را در کارنامه خود دارد.

مدیران شرکت به‌ آرا بعد از ۴ سال تولید موفق تحت لیسانس لورنز آلمان و همچنین کسب تجربه و اطلاعات کافی و مطابق با فن آوری روز دنیا نسبت به تولید محصولات خود با یک برند بومی اقدام کردند که نتیجه آن تولد برند چاکلز در سال ۱۳۸۸ بود.

در جلسه ای که به منظور بررسی چالش های صنعت اسنک، کیک و کلوچه برگزار شد ضمن معرفی شبکه تبادل، توضیحاتی در خصوص نحوه همکاری نیز ارائه شد. پس از برگزاری جلسه، از خطوط تولید اسنک، چیپس، کیک و کلوچه بازدید شد. در طی بازدید از خطوط تولید اسنک، چیپس، کیک و کلوچه به طور جداگانه در خصوص مشکلات و نیازهای خطوط تولید و ارائه راه حل های فناورانه از سوی شبکه تبادل فناوری صحبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *